پاورپوینت بازاریابی رویداد یا ایونت مارکتینگ در 34 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی
پاورپوینت بازاریابی رویداد یا ایونت مارکتینگ در 34 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی
فهرست مطالب
مقدمه
ایونت مارکتینگ (event marketing) یا بازاریابی رویداد چیست؟
انواع ایونت مارکتینگ یا بازاریابی رویداد را بشناسید
تاثیرات و مزایای ایونت مارکتینگ یا بازاریابی رویداد بر کسبوکارها
دلایل اهمیت ایونت مارکتینگ
بازاریابی رویداد برای چه کسانی مناسب است؟
چگونه بازاریابی رویداد را برنامهریزی کنیم؟
مشخص کردن بودجه برای بازاریابی رویداد
برنامهریزی و مشخص کردن تم رویداد
مخاطبان ایونت مارکتینگ را بشناسید
تنظیم و تدوین برنامه تولید و مدیریت محتوای رویداد
زمان بندی رویداد شما چگونه است
معرفی محصول یا برند در ایونت مارکتینگ
اندازه گیری میزان موفقیت پس از رویداد
جمعبندی
بخشی از متن
مقدمه
به یک کنفرانس دعوت شده بودید؟ در رونمایی از محصول جدید یک کمپانی موبایل شرکت کرده بودید؟ یا فقط یه ناهار کاری با مدیر شرکتی بزرگ داشتید؟ یا حتی سادهتر، از کنار یک فروشگاه مواد غذایی میگذشتید که خانمی جوان پشت میز پروموشن به شما قطعهای از یک پنیر یا ناگت را برای مزه کردن تعارف کرد؟
همه این مثالها به نظر متفاوت میآیند در حالیکه هدف همگی یکسان است و آن هدف، بازاریابی از طریق رویدادهاست. بازاریابی رویداد یا ایونت مارکتینگ نوعی جدید از بازاریابی است.
بازاریابی رویداد یا ایونت مارکتینگ استراتژی بسیار ارزشمندی برای انواع کسبوکارها، از تکنولوژی و ارتباطات و استارتاپها گرفته تا پزشکان و تجار است.
بسیاری از کسبوکارها تا امروز توانستهاند با بهرهگیری از ایونت مارکتینگ یا همان بازاریابی رویداد، نظر ۸۴ درصد مخاطبان خود را نسبت به برند، شرکت، محصول یا خدماتشان بهتر و مثبت کنند اما چرا شما تا کنون دست به کار نشدهاید؟
در این مبحث به شما صفر تا صد برگزاری رویداد مناسب کسبوکارتان را یاد میدهیم.
ایونت مارکتینگ (event marketing) یا بازاریابی رویداد چیست؟
ایونت مارکتینگ یا بازاریابی رویداد یعنی رویدادی را برنامهریزی، مدیریت و اجرا کنید تا بتوانید برند، محصول یا خدمتی را به دیگران نشان دهید و تبلیغش را بکنید. رویدادها را میتوان به صورت آنلاین یا حضوری برگزار کرد. شرکتها نیز میتوانند به عنوان میزبان، مجری یا اسپانسر در یک رویداد شرکت کنند.
در واقع شرکتها در رویدادها، مشتریان خود را میبینند، نظر آنها را جلب میکنند و میتوانند محصول یا خدمات برندشان را به آنها نشان دهند. هر رویدادی با رویداد دیگر متفاوت است، مخاطبان متفاوتی هم دارد بنابراین محتوا و فرهنگ خاص خود را هم میپسندد.
بر خلاف بازاریابی برونگرا یا سنتی که با تبلیغ در تلویزیون و رادیو و بیلبوردها، میلیونها نفر را خطاب قرار میدهد، مخاطب ایونت مارکتینگ تعدادی مخاطب خاص هستند که در نقطهای دور هم جمع شدهاند و به امید ایجاد ارتباط با دیگران هستند.
و ...